Aplaudeix l'esforç, els encerts, respecte les decisions tècniques, les arbitrals i actua amb esportivitat, així som, així és l'UD Taradell







dimarts, 17 de novembre del 2009

Xita: "Si una cosa no et surt a la primera, no t'empipis, tard o d'hora sortirà"


Josep Maria Puyal hagués dit, recordant aquella final de Wembley del Barça, amb el marcador a 0 i amb una falta que va picar Koeman ja a la prorroga: Xuta Xita i .... gooooooooooool! Aquesta és la frase que em vaig quedar aquest diumenge. Arantxa Serra, més coneguda com a ‘Xita’ va marcar el gol del Taradell en el partit contra el Sant Julià. Al final es va empatar a un, però malgrat l’empat, tots ens vam quedar amb el golàs. Un autèntic golàs. Juga al Taradell femení des de que es va crear l'equip. Té 21 anys i combina les seves tasques defensives jugant tant de central com de lateral esquerra. I és que és la perla esquerra del Taradell, amb una cama màgica.

Ets potser la persona de l’equip que fa més quilòmetres durant un partit. No pares. D’on treus tanta força física?
La veritat és que no ho sé, la meva teoria, com diu la Montserrat, és que no dosifico i ho dono tot al principi, però al final ja no puc. Els partits sencers que he jugat és perquè en Ferran fa veure que no em sent quant demano canvi!

On et sents més còmode, de central o de lateral?
Còmode a tot arreu, sempre hi ha algu o altre que t'ajuda! Però m'ho passo 'teta' fent de lateral, perquè de central m'hi faig bastant mal.

Com et definiries com a jugadora?
Massa nerviosa.

Diumenge vas marcar un golàs tot i que no volies tirar la falta. Per què aquesta inseguretat?
La pressió em mata. El penal del torneig de Viladrau n'és un clar exemple.

Com veus el Taradell aquest any?
La veritat és que l'any passat varem millorar molt, tant a nivell tècnic com a l'hora de possar-hi ganes. Totes i cada una va fer una gran millora i això ha ajudat a l'equip i ha fet que juguéssim amb més ganes, i penso que aquest any no tenim ganes de perdre aquesta millora.

Creus que hi ha algun equip favorit?
No, de moment els equips que van primers de la lliga són els que m'esperava, però això no vol dir que pensi que seran els que continuaran sent-hi. Tot pot canviar.

I dels àrbitres? Que n’opines?
(riu) Bona pregunta, n'hi ha de tots, més de dolents que de bons..... però sempre n'hi ha algun que resalta (continua rient:jejejejeje)

A casa teva hi ha tradició d’hoquei. Com és que tu et vas decantar pel futbol?
Mai m'ha agradat l'hoquei. Anava a veure els partits del meu germà i acabava jugant a futbol el camp de fora al pavellò.Les dues persones que em van enganxar el futbol però, van ser el meu tiet (mister del Gurb) i la meva cosina(jugadora del Gurb).

Quin número portes? Perquè?
Porto el número 16. M'agraden els números parells i era un dels pocs parells que quedava. A futbol sala, sempre porto el número 2, és el meu preferit.

Hi ha algun jugador/a que admiris?
M'encanta la manera de jugar d'en Dani Alvez, té molta velocitat, és un nervi no para mai quiet i no es rendeix mai.

Una frase o un lema?
Don't worry be happy! Si una cosa no et surt a la primera no t'empipis, tard o d'hora et sortirà, el que importa és no rendir-te! SOMRIU!

Tens cap superstició alhora de jugar un partit?
Amb resaca es juga millor! Jejejeje. No és broma, cap ni una!

Per acabar, defineix les següents paraules:
Habibi: és 'carinyu' amb marroquí!
Misto: la millor manera de definir-ho és amb un siònim: Laia peix xuta!!! jejeje
Gintonik: beguda alcohòlica que fa pudor de peix, però que està de moda, i depèn a quines hores no em fa res robarvose un glop.
Falam pompa: 'a tomar pel cul' amb Italià, en memòria de la Roberta!
Resaca: no ho sé, no n'he tingut mai!
Kukaxurrysimusu: no en tinc ni idea, però tu prometo que a partir d'ara ho faré servir!

Moltes gràcies Xita! Com diria el mister: ets la ....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada