Aplaudeix l'esforç, els encerts, respecte les decisions tècniques, les arbitrals i actua amb esportivitat, així som, així és l'UD Taradell







dilluns, 9 de novembre del 2009

Entrevista a Laia Nadeu: 'M'agrada molt jugar amb les grans'


Va arribar al Taradell la temporada passada procedent del Riudeperes. És de Santa Eugènia i té 16 anys. Va començar a jugar a futbol als 7 anys al Santa Eugènia, juntament amb la seva cosina, l’Anna Codina, que també vesteix la samarreta del Taradell. Juga de central, i encara que forma part de l'equip juvenil del Taradell, s'ha fet un lloc fixa a l'eix de la defensa del primer equip. És la Laia Nadeu encara que hi ha qui la coneix amb el nom de ‘Punky petita’.

Com és que et diuen així?
Uff.. no me n’enrecordo molt bé però tot va venir d'una broma amb la Noe i la Raquel! Com que elles son així de ‘punkis’, doncs vam acabar sent ‘les punkis’!

Per què vas decidir canviar d'aires i fitxar pel Taradell?
Perquè no volia ser jugadora d'un entrenador molt conegut! Les amistats allà van ser increïbles perquè vam passar molts bons moments però mai et pots quedar al mateix lloc i no me n’arrepenteixo del canvi.

L'any passat ja vas disposar de minuts al primer equip, però aquest any t'has fet un lloc a l'equip titular... Com ho portes?
Molt bé, m'agrada molt jugar amb les grans! L'any passat no vaig jugar gaire però aquest any sí! No sé, ho porto normal, m'agrada i sempre que m'ho diguin i em vagi bé i aniré!

Sempre has jugat de central? T'agradaria ocupar una altra posició?
Noooo! Vaig començar de lateral però, mira, m'agrada molt més de central. M'agrada jugar allà on jugo i també crec que em costaria acostumar-me a jugar a una altra posició, però quan jugo amb les juvenils al camp 7, també m'agrada jugar de mig!

Quin número portes i per què?
Porto el 7, tot i que el meu preferit és el 10 però està ocupat! El 7, simplement em recorda molt a una amiga que jugava amb ella a futbol al Riudeperes.

Com veus l'equip aquest any? On creus que pot arribar?
A les juvenils, si ens hi esforçem, les veig bastant amunt, tot i que ens costa acostumar-nos al camp 7. A les grans les veig també en bona posició si segueixen amb el bon ritme de molts partits que han fet!

Abans de jugar a futbol, havies practicat cap altre esport?
No, sempre he jugat a futbol!

Tens algun ídol en el món del futbol en general o algu que admiris?
Bé, el meu ídol sempre ha estat en Ronalinho, per això m'agrada molt el 10. Encara que ultimament se'l critíca molt, crec que ha donat molt pel Barça i penso que no s'ho mereix gens!

Tens alguna superstició alhora de jugar.
No, no hi crec.

Algun partit o anècdota damunt del camp que t'hagi quedat a la memòria.
Per mala sort sempre penso en les coses dolentes que m'han passat jugant, com per exemple gols a la pròpia porteria.

Per acabar, que els hi diries a les teves companyes d'equip que vegin aquest blog?
QUE SOM LES MILLORS!

Jo també ho penso. Moltes gràcies Laia i segueix aixi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada