Aplaudeix l'esforç, els encerts, respecte les decisions tècniques, les arbitrals i actua amb esportivitat, així som, així és l'UD Taradell







dimarts, 2 de febrer del 2010

Cris Galobardes: "Al principi no volia fer de portera, però em va acabar agradant"


Va aterrar a Taradell fa dos anys per jugar amb el Taradell femení juvenil i des d'aquesta temporada comparteix un lloc a la porteria amb Irene Morató després de fer el salt al primer equip taradellenc. Es tracta de la Cristina Galobardes, de Taradell i de 19 anys.

Per què et vas decantar per fer de portera?
Buenoo...tot va començar al torneig de Taradell quan encara no havia començat a jugar a futbol, en un partit em vaig posar de portera..i mira em va agradar. I després d’aquell estiu vaig començar a jugar al Riudeperes, i em van posar a la porteria, al principi vaig rabiar una mica perquè no ho volia fer i volia fer de jugadora, però després em va acabar agradant!

Vas arribar a Taradell després de jugar al Riudeperes. Vas notar molt el canvi d’un equip amb un altre?
Vaig notar molt el canvi, i de manera positiva, vaig jugar dos anys al Riudeperes, i al segon any no mi vaig sentir gaire còmode, no m’agradava l’ambient que hi havia allà, perdiem i sempre es buscava un culpable, i això no m’agradava perquè em feia perdre molta confiança.

Com et definiries com a portera?
Tranquil·la, i massa exigent amb mi mateixa.

Quan fa que jugues al futbol? Havies practicat cap altre esport abans?

És el quart any. I sí, abans havia fet tennis. Vaig intentar fer patinatge, però vaig durar dos dies.

Entre tu i l’Irene heu rebut només 11 gols, convertint l’equip en el tercer menys golejat de la categoria. Un fet que ha ajudat també a la bona classificació de l’equip. Què en penses?
Ufff... home doncs que està molt bé...no ho sabia. Es fa el que es pot, tot i que a vegades no surtin les coses com un vol.

Que hi hagi competència a la porteria és bo? Us enteneu les dues porteres i/o hi ha rivalitat?

Bueno fins a cert punt, que hi hagi rivalitat és bo, però amb companyes del teu equip no crec que sigui bo de cap manera, només acabes creant mal ambient i mal 'rollus' per voler-ho fer millor que l’altre. No, no amb l’Irene no tinc cap mena de rivalitat.

Algun jugador/a o porter/a que admiris?
En Puyol i en Guardiola, com a jugador, entrenador i tot.

Ets supersticiosa alhora de jugar un partit?
No.

Una jugadora del Taradell ens ha fet arribar una pregunta per tu: Perquè et menges el Red bull?
Jajaja... és una història molt llarga..

Recordes alguna anècdota o algun partit més destacat que altres?

El divendres que vam jugar contra el Riudeperes, el resultat va ser un empat, però me’l agafo com si hagués estat una victòria. Aquell dia estava molt nerviosa, ja que era l’equip amb el que havia jugat abans, i encara no havia jugat contra elles, però tenia moltes ganes de jugar.

Com veus el Taradell femení d’enguany?
Ui, molt bé! Espero que a la segona volta continuem igual o millor! Que hem de quedar entre les tres primeres!!

Vols afegir alguna cosa....
Mmmhhhmmm, no crec que ja està tot dit! Jaja :). Només un VISCA EL TARADELL!! :)

Moltes Gràcies Cris, tot i que m'he quedat amb les ganes de saber com es menja un Red Bull!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada