Aplaudeix l'esforç, els encerts, respecte les decisions tècniques, les arbitrals i actua amb esportivitat, així som, així és l'UD Taradell







diumenge, 28 de març del 2010

Serrabasa: "Tant és si són faroles com si són peixers, no ens poden interrompre en aquest camí"


Sigui Mary Poppins, una princesa o el correcaminos, a la Meritxell Serrabasa la podríem definir també com una 'flipada' en el món del futbol. Capaç d'arrencar-te un somriure en qualsevol moment és l'alegria de l'equip. Amb 22 anyets ja és una persona de referència a dins del camp però també, no ens enganyem, per les festes de la comarca. Vagis on vagis, segur que te la trobes...això sí, no falla cap diumenge....

Quina és la teva trajectòria futbolística?
La meva trajectòria en el món del futbol va començar fa molt de temps, diria que uns 10 -12 anys enrere quan vam formar un equip femení per jugar el torneig de futbol sala d’estiu d’aquí Taradell. I així successivament fins fa dos anys que em vaig decidir apuntar-me a futbol 11.

Aquesta és la teva segona temporada al Taradell. Quina valoració en fas?Faig una valoració molt positiva d’aquestes dues temporades i espero que segueixin sent així.

Quina és la teva aportació a l’equip?
Jo intento portar tot el què sé i sobretot moltes ganes de riure, ja que sóc una persona que sempre ric.

Una virtut i un defecte del teu joc?
Una de les grans virtuts és que sempre tinc ganes de jugar a futbol d’anar a entrenar (ara que sempre hi ha algun dia que et fa mandra anar-hi). Una altra virtut és que corro molt i a vegades em sento molt “correcaminos”. De defecte, últimament en tinc un i és que una cop he atrapat la pilota no la sé controlar amb el peu esquerra i després no puc xutar la pilota tal i com voldria. Un altre defecte és que amb falta molta potència en el xut.

Tens alguna superstició alhora de jugar?
Abans de començar el partit m’haig de fer una cua, ja que em diuen que amb la cua jugo més bé, per què tinc una visió més amplia, jajajaja…… I quan sóc a dins el camp necessito crida de tant en tant : BÉ TARADELL BÉ, VA QUE PODEM…..!!!

Com et definiries com a jugadora?
Sóc una persona que mai dono per perduda unavpilota, m’agrada animar l’equip, i no sé que més dir-vos ja que això es cosa dels entrenadors i les companyes d’equip.

Aquest any ja hem vist cinc golets teus. Extrem o punta?
Els dos llocs m’agraden molt i disfruto, l’únic que d’extrem haig de córre molt més que de punta, però ja va bé així vaig posant ‘cuerpo Danone’, jajaja. I de punta m’agrada perquè de tant en tant faig algun golet.

Algun ídol futbolístic?
Si tinc un bon ídol però no te res a veure amb la posició que jo jugo, aquesta persona és PUYOL. M’agrada molt ja que sempre esta atent en tot moment i sap defensar el seu lloc de treball.


Un anècdota que recordis com a jugadora del Taradell.
D’anècdotes en tinc moltes, ja que tinc molt bons records, encara que també algun de dolent. El què recordo molt bé va ser quan vaig veure la primera targeta vermella i directe en la temporada passada contra el seva. I de dolentes quan la Núria se’ns va lesionar al mig del camp.

Perquè et diuen princesa? Ai, vull dir, perquè et diuen Pops?
Perdona, d’aquestes coses no es parlen per aquí el bloc, que després s’enteren de coses que no han de saber. Principalment em diuen POPS de ‘Meri Popins’, perquè quan era petita sempre anava amb paraigües, oi Xita?

Portes el número 11. Per algun motiu en especial?
No, no hi ha cap motiu. Porto l’11 perquè quan vaig arribar el Taradell quedaven molt pocs números per escollir i vaig decidir agafar l’11.

Quin és el teu millor record del futbol? I el pitjor?
Els millors records són els sopars d’equip on ens ho passem molt bé amb els nostres jocs i les nostres tonteries. I de moment pitjor record no en tinc cap, i toquem fusta perquè segueixi així.

Què n’esperes del Taradell d’aquesta temporada?
Espero arribar aconseguir l’objectiu marcat des del primer dia, i és quedar entre les 3 primeres. També espero que segueixin aquests grans somriures I aquestes ganes de guanyar els parits.

Va deixa un missatge per la gent que llegeix el bloc.
A PER TOTES, TANT ÉS SI SÓN FAROLES COM SI SÓN PEIXERS, NO ENS PODEN INTERROMPRE EN AQUEST CAMÍ, PER TANT HEM DE FER PINYA I UNIR-NOS JA QUE HEM D’ARRIBAR ACONSEGUIR QUEDAR ENTRE LES 3 PRIMERES……!!!!
Com sabeu totes ens posem una mà el pit i fem el nostre crit:
SOM LES MILLORS……si,
SOM LES MILLORS……..si,
SOM LES MILLORS……si
TARADELL TARADELL TARADELL !!!!!

Flipadaaaaaaaaaaaa, gràcies!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada