Aplaudeix l'esforç, els encerts, respecte les decisions tècniques, les arbitrals i actua amb esportivitat, així som, així és l'UD Taradell







dilluns, 15 de març del 2010

Raquel Ges: "La millor manera de vèncer les dificultats és atacant-les amb un magnífic somriure"


Explica’ns una mica la teva trajectòria al món del futbol. Quan i on vas començar i com vas arribar al Taradell.
Doncs la veritat és que la meva història es molt curiosa: vaig començar fent ballet clàssic, però ràpidament em vaig adonar que m'havia equivocat de hobbye i amb 11 anys em vaig posar a jugar amb el Tona, on s'havia muntat el primer equip femení de futbol 7. Al cap d'un temps em van venir a buscar per jugar al Vic, on vaig estar-hi 6 temporades i va ser on vaig entendre i aprendre a jugar a futbol de veritat. Després m'ho vaig deixar un parell d'anys per qüestions personals, fins que em van trucar per anar al Taradell, on actualment porto tres anys.

Ets la màxima golejadora de l’equip amb 12 gols. Com va això de ser la responsable de marcar gairebé el 33% dels gols del Taradell.
Sempre he pensat que en un equip de futbol hi juguem 11. Totes i cada una de les jugadores d'aquest equip per una cosa o una altre participen en els meus gols.

On et sents més còmode al mig o en punta.La veritat és que des de ben petita he estat jugant a davant. El fet de jugar al mig del camp no m’incomoda gaire, però si he de ser sincera prefereixo en punta, sense cap dubte.

Com et definiries com a jugadora?
Competitiva, dura, lluitadora i amb molt, potser massa, caràcter i molt exigent amb mi mateixa.

Algun jugador/a que admiris?
La veritat és que molts, però un que m'ha marcat des de sempre ha estat en Deco.

Ets supersticiosa alhora de jugar un partit?
Doncs alguna vegada, quan me’n recordo, intento entrar el camp amb el peu dret.

Una virtut i un defecte de tu.
La constància i la sinceritat, i de defectes molts però el que més destaco és el meu caràcter fort.

Què t’ha aportat el futbol?
Moltíssim! A la meva família he viscut intensament el futbol des de petita. El meu pare era entrenador i jugador de futbol. També m'ha donat la possibilitat de trobar persones increïbles.

Alguna anècdota que recordis com a jugadora del Taradell?
Uffff, moltíssimes! crec que amb totes he tingut alguna que altre broma! Començant per l'Akatepower, per la gogeta, o bé pell baile del pollo, i acabant per alguna que d'altre cançó de La Trinca.

Com veus el Taradell i que n’esperes de la temporada?
Actualment veig al Taradell amb molt potencial per estar al primer esgraó de la lliga. Confio amb les possibilitats que tenim per continuar millorant i guanyant partits. La temporada és molt llarga i queden molts partits com per poder fer un diagnòstic clar, però si que espero acabar en els primers llocs de la classificació.

Una frase o un lema.
La millor manera de vèncer les dificultats és atacant-les amb un magnífic somriure.
Aquesta setmana hi ha un important compromís davant el Sant Julià. Com es presenta?
Crec que com sempre serà un partit amb molta duresa i amb molt desgast físic, són partits imprevisibles, mai se sap el que passarà.

Què els hi diries a les teves companyes que llegeixen aquest bloc?
A totes els hi diria que gràcies per la vostra paciència, que ser que no és poca. I que continuem així, com diuen "de mica en mica s'omple la pica"...

Per acabar, i després d’un comentari teu, m’agradaria saber quantes jugadores per equip hi ha com a màxim damunt del terreny de joc en un partit de futbol 11?jajajaja!! Suposo que 12 per el Taradell femeni no? Bé el que volia que quedés clar és que hem de pujar amb bloc.

Vols afegir alguna cosa més?
Síiiiiiiiiiiiiii...Visca el Taradell Femení!

Moltes gràcies i Visca les goguetes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada